ČASTÉ OTÁZKY

Jsem poprvé na vašem e-shopu, zatím jsem si nikdy nekoupil(a) dřevěné hodinky ani dřevěné brýle, co mám dělat, poradíte mi?

Chápeme, že ne každý má čas si číst sáhodlouhé texty a články, proto jsme tady pro vás a můžete se na nás přímo obrátit. Nebojte se nám zatelefonovat, napsat nám email nebo se s námi přímo spojit na e-shop chatu s jakýmkoliv dotazem. Rádi vám poradíme, pomůžeme při výběru i objednávce, vyslechneme si vaše připomínky a doporučení. 

Jak je to s dostupností vašeho zboží?

Veškeré zboží, které nabízíme na e-shopu je dostupné skladem na prodejně v Praze v České republice. 

Jaké jsou možností odběru zboží?

Objednané zboží z našeho e-shopu dodáváme zatím pouze koncovým - maloobchodním zákazníkům v Česku, na Slovensku, v Maďarsku a Polsku. V Česku využíváme služeb dopravců České pošty, GLS, DPD,PPL a Zásilkovny. Zboží si můžete po předchozí domluvě osobně vyzkoušet a vyzvednout přímo na prodejně v Praze. Adresa prodejny je zároveň i sídlem firmy. Odběr a platbu na prodejně lze realizovat pouze po předchozí domluvě. 

Kolik stojí doprava?

Nabízíme dopravu zdarma pouze v Česku, a to s Českou poštou (Balík Dobalíkovny, Balík Do ruky) a Zásilkovnou (výdejní místa), bez omezení výše objednávky. Doprava zdarma se nevztahuje na vrácení zboží. Pro více informací: Ceník dopravy

Jaké jsou možnosti platby?

Přijímáme hotovost, on-line platby a platby bankovním převodem. Na prodejně můžete zaplatit hotově, platební kartou nebo NFC platbou mobilním telefonem. Na e-shopu přijímáme on-line platby a platbu bankovním převodem. Dobírkou lze zaplatit pouze u DPD, kartou nebo hotově.

Za jak dlouho mi dorazí zboží z vašeho e-shopu?

Zboží expedujeme do 24 hodin. V České republice vám zboží dorazí do 2 dnů.

Co mám dělat, když mi přijde od dopravce zásilka s viditelně hrubě poškozeným obalem?

Každou vaši objednávku vám posíláme v odolné pěti vrstevné krabici vystlané bublinkovou fólií. Pokud dojde při přepravě zásilka s viditelně hrubým poškozením krabice, zboží nepřebírejte a neprodleně nás informujte o poškozené zásilce. Vzniklý problém vyřešíme k vaší plné spokojenosti. 

Co mám dělat když se mi dodané zboží nelíbí a chci ho vrátit?

Dodané zboží, které se vám z jakéhokoliv důvodu nelíbí a není vámi poškozené, můžete bez udání důvodu vrátit do 14 dnů. Od dopravce a od nás dostane zprávu, že jsme vrácené zboží v pořádku převzali. Nejpozději do 48 hod vám posíláme peníze zpět.

Co mám dělat, když zjistím, že je zboží poškozené nebo nefunkční?

Zboží, které vám posíláme, před zabalením pečlivě zkontrolujeme. Bohužel, jako u všech výrobků, se můžou projevit hned nebo během nošení skryté vady. Proto prosím postupujte dle pokynů v sekci reklamace

Je možné gravírování - vyrytí textu, věnování, blahopřání na zakoupené hodinky nebo brýle?

Ano, nabízíme gravírování dřevěných hodinek a brýlí zdarma. Podle vašeho grafického návrhu nebo vámi dodaného textu laserem vygravírujeme zadní část dřevěných hodinek nebo nožičky dřevěných brýlí. Kvůli náročnosti požadujeme platbu předem a pro celkový proces gravírování potřebujeme 4 pracovní dny. V poznámce u objednávky prosím uveďte gravírování. Samotný návrh gravírování prosím pošlete na email: info@duppau.cz 

Co mám dělat, když chci zkrátit nebo prodloužit dřevěný pásek u hodinek?

Dřevěný pásek lze pouze zkrátit. Bohužel nedodáváme dřevěné dílky na prodloužení navíc, z jednoho prostého důvodu - celkově by narušily celou původní texturu a barvu dřevěného pásku. Samotné zkrácení - vyjmutí jednotlivého nebo několika dřevěných dílků pásku - můžete svěřit hodináři nebo provést sami, viz. návod k dřevěným hodinkám.